Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Ոչինչ չի փոխվել, անձերն են տարբեր

Ոչինչ չի փոխվել, անձերն են տարբեր
30.07.2023 | 07:50

1915-ին, երբ Տրապիզոնում ու Հաճնում, Բերկրիում ու Ադանայում մարդկանց մորթում ու տեղահանում էին, կանանց բռնաբարում ու խոշտանգում, Պոլսի սրճարաններում հայ մարդիկ հանգիստ թեյ էին խմում, ուրախ զրուցում, նարդի խաղում։ Ոչ մեկը չէր խոսում, ամորֆ անտարբերություն էր ու սատանայական բթացում` ինչպես այսօր։

Ոչինչ չի փոխվել, անձերն են տարբեր` մորթողն ու մորթվողը։

ՈՒ սենց էլ ապրել և ապրում ենք հազարամյակներ:

Հետո չզարմանաք, թե` ախպեր, էդ ո՞նց են էդքանին ցեղասպանել:

Սե՛նց, այ սե՛նց։

Արմեն Հովասափյան

Դիտվել է՝ 2613

Մեկնաբանություններ